خبرگزاری کرمان امین
پایگاه خبری اجتماعی و فرهنگی

گهرزمین فولاد مشیز را خرید

استاندار کرمان مطرح کرد

به  گزارش کرمان امین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح چهارشنبه در سفر به بردسیر از شرکت سنگ‌آهن گهرزمین و شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر بازدید کرد.
استاندار کرمان گفت: در مجموع شاهد افزایش تولید و صادرات در شرکت سنگ‌آهن گهرزمین هستیم که این پیشرفت حاصل وجود یک مدیریت کارآمد و تاثیرگذار بوده است.
وی بیان داشت: افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه نیز یکی از موفقیت‌های این شرکت است که جای تقدیر و تشکر دارد،همچنین فرآیند تولید از معدن تا ورق یکی از دستاوردهای مهم دراستان است و این درحالی است که در چند سال گذشته سنگ‌آهن خالص صادر می‌شده است.
فداکار، افزایش اشتغال در شرکت سنگ‌آهن گهرزمین را یک برکت برای استان دانست و عنوان کرد: از سیرجان بیرون آمدن شرکت هم یک نکته مثبت است که موجب ایجاد توازن بیشتر در منطقه می‌شود.
استاندار کرمان بیان داشت: کار خوبی نیز توسط شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در جنوب در حال انجام است و از طرف دیگر در جنوب استان ظرفیت‌های معدنی خوبی وجود دارد که کار عقب افتاده است، لذا دستگاه‌های مربوطه در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: در خصوص فولاد مشیز باید گفت که مدت‌ها بحث واگذار شدن این شرکت مطرح بوده است که خوشبختانه هم اکنون این شرکت توسط گهرزمین خریداری شده و این امر موجب اشتغالزایی قابل توجهی در منطقه می‌شود، لذا دستگاه‌ها باید کمک کرده زیرساخت‌های مورد نیاز آن را فراهم کنند.
فداکار اضافه کرد: پس از اتمام واگذاری شرکت فولاد مشیز بردسیر، به زودی تولید در آن آغاز می‌شود و هم اکنون برای ۶۵۰ نفر اشتغالزایی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.