خبرگزاری کرمان امین
پایگاه خبری اجتماعی و فرهنگی

دستگیری سارقان زورگیر در بردسیر

روابط عمومی نیروی انتظامی بردسیر عنوان کرد.

به گزارش کرمان امین به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری سارقان به عنف و کشف اموال مسروقه در کمتر از ۱۲ ساعت توسط مامورین انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرگرد رضا آبیار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای تماس تلفنی به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت به عنف در یکی از محورهای مواصلاتی موضوع، بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت
وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات میدانی و هدفمند اقدام به شناسایی سارقان به عنف که با زورگیری اقدام به سرقت و اخاذی از تعدادی از شهروندان کرده بودند را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر بیان کرد با هماهنگی با مرجع قضائی و در کمتر از ۱۲ ساعت مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و اموال سرقت شده به مالبختگان عودت گردید.
جانشین فرمانده انتظامی بردسیر با بیان اینکه متهمان در بازجوییهای فنی پلیس به بزه نشایی خود اعتراف کردند تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.