خبرگزاری کرمان امین
پایگاه خبری اجتماعی و فرهنگی

افتتاح خط تولید پریفرم در بردسیر

با حضور رئیس سازمان زندان‌ها رخ داد

به گزارش کرمان امین به نقل از ایسنا با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و رئیس کل دادگستری استان کرمان، خط تولید پریفرم در کارخانه آب آشامیدنی بردسیر متعلق به انجمن حمایت از زندانیان راه اندازی شد.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بیستم اردیبهشت ماه طی مراسمی با اشاره به اینکه در سراسر کشور ۲۳۲ انجمن حمایت از زندانیان داریم، اظهار کرد: وظیفه اصلی انجمن حمایت زندانیان، حمایت های مادی و معنوی از خانواده زندانیان است.

غلامعلی محمدی افزود: در بردسیر به همت رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان های استان کرمان برای کمک های مادی به انجمن حمایت از زندانیان کارخانه تولید پریفرم برای قرار گرفتن در خط تولید آب معدنی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: ۱۱ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از واحد تولید پریفرم‌های آب معدنی بردسیر هزینه شده و راه اندازی این دستگاه کمک شایانی برای خانواده زندانیان نیازمند خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم گفت: در گذشته دو خط تولید آب آشامیدنی را در این کارخانه داشته‌ایم و از امروز با راه‌اندازی این خط، از خرید پریفرم هم بی نیاز می شود.

وی عنوان کرد: با افتتاح این خط، کارخانه آب آشامیدنی از خرید و واردات پریفرم به استان بی نیاز شد و همچنین می تواند پریفرم مورد نیاز کارخانجات نوشابه سازی و … را تولید کند و در آینده برخی استان های همجوار می توانند از محصولات پریفرم استفاده کنند.

تولید پریفرم یک بخش اساسی در فرایند تولید بطری پت است. وجود این محصول واسط مزایای قابل توجهی از جمله در هزینه ها، ملاحظات زیست محیطی ، بهره وری و انعطاف پذیری در تولید ایجاد کرده است.

پریفرم پت راه تولید بطری های خالص ، متنوع و باکیفیت، بهداشتی و شفاف چون شیشه را هموار کرده و در عین حال بدون هیچ تاثیرگذاری از نظر بو و طعم، امکان بسته بندی انواع محصولات غذایی را فراهم می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.