خبرگزاری کرمان امین
پایگاه خبری اجتماعی و فرهنگی

کم کاری صنایع بردسیر در قبال مسئولیت‌های اجتماعی

ریاست آموزش و پرورش بردسیر عنوان کرد

به گزارش کرمان امین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر؛ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسیر با حضور حمزه وفایی فرماندار شهرستان، حجت والاسلام ولمسلمین کرمانی امام چمعه شهرستان، رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر و سایر اعضای شورا در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش شهرستان بردسیر برگزار شد.

رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در این جلسه ضمن ابراز گلایه‌مندی از نحوه مشارکت صنایع در امور اجتماعی، گفت: صنایع در قبال مسئولیت اجتماعی خود جز انجام یک سری کارهای نمادین و ساخت و ساز محدود، کار خاص دیگری انجام نمی‌دهند. اراده‌ای در آن‌ها برای جبران زحمت حضورشان مخصوصا در بحث آموزش و پرورش شهرستان بردسیر دیده نمی‌شود.

پرتونیا در ادامه اظهار داشت: در هر نقطه ای که صنایع وارد می‌شوند انتظار این است که آن منطقه در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این دست نهادها، از نظر زیرساخت آموزشی دچار تحول شود و رنگ و شکل تازه ای به خود بگیرد اما در شهرستان‌ بردسیر به استناد اظهار مردم مناطق مختلف شهرستان، تغییر قابل ذکری دیده نمی‌شود.

رئیس آموزش و پرورش بردسیر افزود: واقعیت تلخی است که صنایع میهمان شهرستان بردسیر به تعبیری شیره جان این منطقه را می‌کشند و نصیب فراوانی می‌برند اما در عملی کردن تعهدات خود نسبت  به میزبان محلی به خصوص در حوزه آموزش و پرورش، کوتاهی کرده‌اند.

این مقام مسئول اقدامات صنایع مستقر در این شهرستان را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی‌شان “بسیار ناچیز” توصیف کرد.

پرتونیا افزود : قدم‌های برداشته شده در راستای مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت‌های صنعتی مستقر در شهرستان بردسیر نسبت به ظرفیت‌ها و توانمندی بزرگ صنایع و در مقابل مشکلات عدیده ای که برای دانش آموزان این شهرستان ایجاد شده بسیار کم است و انتظار است گام‌های بزرگتری برای رفاه دانش آموزان شهرستان بردسیر برداشته شود.

 

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.