خبرگزاری کرمان امین
پایگاه خبری اجتماعی و فرهنگی

کلاهبرداری از شهروندان بردسیری با وعده صدور گواهینامه رانندگی

فرمانده انتظامی بردسیر اعلام کرد

به گزارش کرمان امین به نقل از ایسنا؛ فرمانده انتظامی بردسیر گفت: فردی که با فریب متقاضیان گواهینامه رانندگی حدود ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ جعفر غضنفری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی طرح شکایاتی از سوی شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن ها توسط فردی که خود را یک مسئول مرتبط با آموزشگاه های رانندگی معرفی و با وعده کذایی صدور گواهینامه مبالغی را از آنان دریافت کرده بود، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تحقیقات و پی جوئی های پلیس به سرعت به نتیجه رسید و فردی که با سوءاستفاده از ارتباط کاری قبلی با آموزشگاه رانندگی و با ادعای ارتباط با پلیس و دیگر ادارات به مردم وعده صدور گواهینامه بدون حضور متقاضی را می داد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بردسیر تصریح کرد: در روند بازجویی ها مشخص شد این متهم به همین شیوه و با فریب شهروندان از ۴۰ نفر مبالغ هنگفتی را دریافت و تاکنون حدود ۱۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ غضنفری با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی های اداری خود به افراد سوجو و وعده های فریبنده اینچنینی اعتماد و نادانسته اقدام به واریز وجه به حساب کلاهبرداران می کنند از دیگر کسانی که به همین نحو از آنان کلاهبرداری شده خواست با  تنظیم شکوائیه، موضوع را پیگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.