خبرگزاری کرمان امین
پایگاه خبری اجتماعی و فرهنگی

املاک بنیاد مستضعفان در بردسیر که در اختیار آموزش و پرورش هستند به این اداره واگذار می شود

مدیرکل بنیاد مستضعفان استان اعلام کرد.

به گزارش کرمان امین به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، آرشام هنرکار در با مدیرکل آموزش و پروش کرمان خاطرنشان کرد: توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اقدامات ماندگار بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور گفت: توجه به آموزش و پرورش و مدارس به ویژه مدارس مناطق محروم اولویت اصلی بنیاد مستضعفان است.

هنرکار گفت: املاک بنیاد مستضعفان که به عنوان فضای آموزشی مورد بهره برداری آموزش و پرورش در شهرستان های بردسیر و بافت هستند به صورت رایگان به وزارت آموزش و پرورش واگذار می شوند.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان های کرمان و سیستان و بلوچستان تاکید کرد: آموزش و پرورش باید اولویت اول مردم و همه نهادهای دولتی و غیر دولتی باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار توجه به مدارس را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و کار آمد دانست.

رضا رضایی ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه بنیاد مستضعفان به مدارس گفت: بنیاد مستضعفان با تجهیز مدارس نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین بخش عدالت اجتماعی، عدالت آموزشی است، افزود: قدردان بنیاد مستضعفان و تلاش‌های این مجموعه برای کمک به تحقق عدالت آموزشی در استان به ویژه مناطق محروم هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.