خبرگزاری کرمان امین
پایگاه خبری اجتماعی و فرهنگی

کارخانه قند بردسیر با ورود دستگاه قضا به‌زودی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

وعده ای که رئیس کل دادگستری استان کرمان داد؛

به گزارش کرمان امین به نقل از خبرگزاری فارس، یدالله موحد رئیس کل داد گستری استان کرمان در سفر روز سه شنبه خود به سیرجان از کارخانه تراکتورسازی منظقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید و در جلسه‌ای با برخی از فعالان اقتصادی شرکت کرد.

در این جلسه اعلام شد، بیش از ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه در بخش‌های مختلف صنعتی، الکترونیک، روغن خوراکی و موتور، شکر، لوازم برقی و خانگی فعالیت دارند.

در ادامه تعدادی از مسئولان این واحدها به بررسی مشکلات خود در زمینه، تسهیلات بانکی، معوقه تسهیلات، تعزیرات و پرونده‌های قضایی عنوان کردند که رئیس کل دادگستری استان جهت رفع این مشکلات قول مساعد داد.

موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: مشکلاتی که موانع تولید به حساب می‌آید برخی در شهرستان و استان قابل حل هستند و برخی هم در کشور باید بررسی شوند و یا در ستاد اقتصادی استان قابل پیگیری است که دستگاه قضایی استان مشکلات آنان را پیگیری و حل خواهد کرد.

وی گفت: در بخش‌های بانکی ما حمایت سیستم بانکی را به نفع بنگاه‌های تولیدی جلب می‌کنیم و ما از سال گذشته تاکنون ۲۱۷ پرونده حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در حمایت از ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری گشودیم درهر جلسه سه مورد مطرح می‌شود و مسائل و مشکلات را برای رونق تولید حل می‌کنیم که به عنوان نمونه کارخانه قند بردسیر با ورود دستگاه قضا به‌زودی فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.