ساخت شهرک مسکونی گلسار بردسیر مورد تایید دولت قرار گرفت

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش کرمان امین به نقل از ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی کرمان گفت: دولت در نشستی با حضور مسئولان ملی و استانی طی مصوبه‌ای با احداث شهرک‌ سمنگان در سیرجان و شهرک گلسار در بردسیر این استان موافقت کرد

در این نشست که همین امروز در تهران برگزار شد، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت شهرک های جدید وزارت مسکن و شهرسازی، نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شرکت های معدنی نیز حضور داشتند.

تامین آب گلسارِ بردسیر از آب دریای عمان

حاجی زاده اظهارداشت: ۲ شرط اصلی برای مجوز شهرک سازی در سیرجان و بردسیر وجود داشت که در این خصوص مقرر شد شرکت معدنی و صنعتی گل گهر وظیفه تامین آب شهرک سمنگان سیرجان را برعهده گیرد و شرکت آب منطقه ای نیز با تخصیص بخشی از آب دریای عمان، نیاز شهرک گلسار بردسیر را تامین کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به مکان یابی شهرک های گلسار بردسیر و سمنگان سیرجان در طرح جهش تولید مسکن گفت: در صورتی که این شرکت ها تعهد تامین آب برای این شهرک ها را به بدهند، صدور و ابلاغ مجوز این شهرک سازی ها مانعی ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه گفت: دولت موظف و مکلف است با استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی، خواسته بحق مردم سیرجان و بردسیر در تامین مسکن را تحقق بخشد.

شهباز حسن پور افزود: با ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، دیگر بهانه ای در مسیر تامین مسکن مردم استان کرمان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تا آخرین لحظه از ظرفیت قانونگذاری مجلس شورای اسلامی برای تحقق احداث شهرک های جدید در شهرستان های سیرجان و بردسیر استفاده و تا حصول نتیجه آن را پیگیری می کنیم.

بردسیرجهش تولید مسکنحسن پورمسکن
Comments (0)
Add Comment