برخورد قاطع دستگاه قضایی با عاملان ضرب و شتم مامور مرکز بهداشت بردسیر

به همت دادستان بردسیر

به گزارش کرمان امین به نقل از روابط عمومی دادگستری بردسیر؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر در این رابطه تاکید کرد: دستگاه قضایی با عاملان ضرب و شتم ضابط قضایی حوزه سلامت شهرستان بردسیر (کارمند وظیفه شناس مرکز بهداشت) با اشد مجازات برخورد خواهد کرد.

عماد بنی اسدی در تشریح این خبر افزود : روز گذشته در جریان بازرسی دوره ای ضابطین قضایی حوزه سلامت از یک واحد صنفی در شهر بردسیر ، ضابط قضایی پس از تذکر لازم بهداشتی و دعوت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، با بی‌مهری افراد حاضر در واحد صنفی روبه‌رو و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

این مقام قضایی افزود : در همین راستا پس از اطلاع از موضوع بلافاصله دادیار جانشین دادستانی در واحد صنفی مربوطه حاضر و ضمن صدور دستورات لازم ، چهار نفر متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قضایی ، با صدور قرار متناسب راهی بازداشتگاه شدند.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند : صیانت از سلامت مردم و برخورد با تهدیدات علیه بهداشت عمومی از وظایف قانونی و اولویت های اصلی دستگاه قضایی بوده و دستگاه قضا در این راه با هرگونه قانون شکنی و بد رفتاری علیه ضابطین قضایی برخورد قاطع خواهد نمود.

Comments (0)
Add Comment