امضا کردن یا امضا نکردن؛ مسئله این است

سخنی در باب تصمیمات فرهنگی و هنری متولیان فرهنگ و هنر بردسیر

کرمان امین – محسن قائمی؛ در دهه پایانی اردیبهشت، به مناسبت روز فردوسی و خیام و به همت اداره کتابخانه های شهرستان بردسیر و فرهنگسرای شهرداری، مراسمی جهت تجلیل از نویسندگان و شاعران بردسیر برپا شد. دوستان به بنده نیز لطف داشتند و به عنوان مدعو حضورم را خواستار شدند. آنجا اندکی درباره اهمیت زبان و ادبیات فارسی و فردوسی بزرگ و اثر سترگش، شاهنامه، سخن گفتم. در خلال صحبت ها، خطاب به مسئولین حاضر نکاتی راجع به اهمیت تصمیمات فرهنگی و هنری در شهر عرض کردم.

با خود فکر کردم که به اشتراک گذاشتن این حرف ها، خالی از فایده نیست. همه کسانی که صاحب این قلم را می شناسند، می دانند که کمتر اهل اشتراک گذاری فیلم و عکس از خود هستم و همیشه سعی کرده ام سخنی اگر هست در قالب نوشتار و یادداشت به عرض مخاطبان برسانم؛ اما همانگونه که ذکر شد، دیدم ماندگار کردن عرایضم با اشتراک این ویدئو در کرمان امین و در واقع شاهد گرفتن شما مبنی بر این که من در این برهه حساس این نکات را خدمت مسئولین عرض کردم، خالی از فایده نیست.

از این که ویدئو عمودی است غذرخواهم؛ دوست خوب، جناب آقای رضایی لطف کرده و برای کانال خودشان فیلمبرداری کرده بودند و من از همان ویدئو استفاده کردم.

Comments (0)
Add Comment