خبرگزاری کرمان امین
پایگاه خبری اجتماعی و فرهنگی

برگزاری دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان

دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برگزار شد.

به گزارش کرمان امین، به نقل از معاونت فرهنگی و هنری سپاه پاسداران شهرستان بردسیر؛ چهارشنبه، دوازده تیرماه سال جاری، دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بردسیر در سال ۱۳۹۸ با رویکرد جدید، به ریاست حجت الاسلام کرمانی امام جمعه و رئیس این ستاد در بردسیر و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.

در ابتدای جلسه امام جمعه بردسیر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صدوقی از شهدای محراب و فرارسیدن ایام دهه کرامت، با اشاره به آیات و احادیث، اقامه این دو فریضه الهی را وظیفه آحاد جامعه اسلامی دانسته و رسالت این ستاد را زمینه‌سازی برای تحقق این امر ذکر کردند؛ در ادامه گزارشی از مهم‌ترین اقدامات ستادی انجام گرفته، ارائه گردید.

در این جلسه احکام مسئولیت اعضا که به استناد ماده ۲۰ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مصوب ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی، مشخص شده است، به وسیله رئیس جلسه ابلاغ گردید. لزوم انجام کار رسانه‌ای مطلوب، چگونگی ایجاد و سازماندهی شورا و گروه‌های آمر به معروف و ناهی از منکر بر اساس دستور العمل اجرایی مربوط و اقدامات انجام گرفته به وسیله اعضای جلسه، از مهم‌ترین موارد طرح شده در جلسه بود. همچنین در پایان، برنامه‌های تدوین شده برای بزرگداشت هفته حجاب و عفاف توسط دبیرخانه این ستاد تشریح گردید.

1 نظر
  1. انسان می گوید

    امین جان فکر میکنی چه قدر مسئله امر و نهی برای مهم است؟تبلیغ حجاب میکنی؟همین که بحث امر و نهی به میان می آید تکلیف مشخص میشور!سر شما در کدام آخور گرم است؟ما جوانان این شهر را میبینی یا فقط به جلسات میروی و گزارش تهیه میکنی؟؟؟وجدان خبری شما هم مانند همکارانتان در سراسر کشور به سود چه چیز فروخته شده است
    از ماست که بر ماست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.